FORRETNINGSsystemer

Alon Ekelund

CEO, iGlobe

200 brugere fra Actona Company går fra et lokal IT platform og CRM-system til Office 365 og et cloud baseret Office 365 CRM-system

I skyen med Office 365 har givet Actona Company en fælles skybaseret samarbejdsplatform. Men det var først, da man implementerede iGlobe CRM Office 365 at man for alvor fik brudt siloer ned og fik én fælles platform der har fokus på brugeren og dennes dagligdag. Både salgspersonalet, indkøbs-og kvalitets afdeling anvender løsning. Alt bliver gemt og dokumenteret i Office 365 og iGlobe CRM. Det gør det nemt at finde og hente disse dokumenter og e-mails igen, uanset hvor, man er, hvem, man er, og hvilken enhed, man bruger – den lette måde at gemme, strukturere og dele data på tværs af virksomheden har på den måde effektiviseret det daglige arbejde med kundeservice såvel som produktudvikling og kvalitetssikring og -kontrol for Actona Company.

” Det var nemt at få 200 brugere i skyen og migrerer data og dokumenter fra det gamle system. Ingen lokal installation alt er i Office 365. Vi kan gøre det hele fra Outlook, SharePoint og iGlobe CRM, når som helst, hvor som helst og på en simple måde. Vi gemmer e-mails og dokumenter direkte fra Outlook i iGlobe CRM og kundespecifikke SharePoint-websted. Forbløffende, hvor meget tid det sparer os. Vi er kommet på Office 365 og implementeret et nyt CRM-system og vores brugere er glade og tilfredse. ” -Michael Bendixen, IT-konsulent hos Actona Company